Monday, November 2, 2009

Pe dah jadi??

satu ari..lepak2 ngan kwn2 ak, termasuk ifa n aina.otw nk blk uia,tyme 2 bru sudah hujan.kwn aku speed nk trun bukit.n dkat selekoh, tgh2 laju, suddenly ada satu keta masuk lorong dpan ktorg scara mngejut.nk elak keta tu, kwn aku pusing stereng, n keta kitorang pusing alomst 4x.n inilah hasilnya..:









alhmdulillah...ktorang sume ok.juz ifa lbam2 n kpala masing2 da benjol.skali tgk da mcm flower horn.haha~keta pon da msuk spital.dlm sbulan ag leh discharge rsanya.pape pon..sume ni jdikan pengajaran..JGN BWK LAJU WAKTU LEPAS HUJAN-JALAN LICIN!.yg beshnyer keta yg bangang tu x gi wt report.nmpk sangat bsalah!huh...xpasal2 rmuk keta kwan aku nih.
seb bek kwn aku ni pndai kontrol keta..klu x xsempat la aku nk tulis kt blog ni lagi.hehe

No comments: