Sunday, June 14, 2009

MacAm2!!!

Hohooo!!!!
tetiba rasa gatai tangan lak nk menaip..yelah, ni last day aku pinjam broadband cik fara..
so biarlah daku menitip kata bicara buat yang terakhir kalinya..Entah kapan pula aku dapat menjenguk ke sarang labah ni..muahahaha

Jangan lak termuntah baca ni..bagi la can kat aku weh...ingat senang ka aku nk surf internet ni. Lagi2 kat uia ni,lagi la susah.Short sem ni, leh kira ngan sebelah tangan je brapa kali aku online..
Alasan??
1. CC aka cyber cafe tak bukak tyme short sem
2. nak guna laptop??sekali tadak daaa..da lama anta application kt family mntak laptop,jawapan standard?-ON THE WAY~
3. kalu ada laptop pon,wireless kat uia ni cam hampeh! nk laju kena g library,tak pon g student longue..Kalu tak ramai orang laju la.Kalu ramai...Balik bilik tidoq lagi baguih!

So,jangan la sesape dok komplen nape aku lama tak update..entry kali ni aku tulih panjang2, so kira berbayar la tunggakan aku yg dlu 2 eh!!
anyway,kalu korang ada baca entry sbelom ni kan aku ada mention psal lagu memori tercipta. so kat sebelah kanan ni ada video klip.pndai2 la ampa bukak noooo

hmmmm...i miss my past.but however i need to step foward, not going backward...
aku pasti setiap dari korang mesti ada keinginan- "Kalau la aku leh putar balik masa, aku akan..."
betol tak??tapi kan, aku pernah dengar ada orang cakap,yang perkataan "KALAU" ni perkataan x elok..perkataan yg berpenyakit..sakit pa aku tatau la..selsema ka,apa ka..
sebab?? becozzz..when we are using dat word, means dat we are ungrateful with what God had given to us..kiranya tak bersyukur dgn qada' dan qadar la...
aku pon tatau,tak berani nk komen pape.
Lu Pikirla Sendirik!!!

Alamak!! ngantuk sudahh~
ok lah, saja ja nak merapu kat sini,nk hilangkan beban dlm otak aku ni sikit..So takde la terbawak2 masuk dalam mimpi.hehehe
sori la kalu korang boring ngan entry aku ni..
Mmg tak menarik langsung..err yeke?!

Thanx anyway kepada sesape yang berjaya abes baca entry aku smpai abes tanpa memuntahkan diri anda,atau men'sangap'kan@menguapkan diri anda,atau menidurkan diri anda,atau apa2 ajelah ketika anda membaca entry busuk ni.ngeh3~
aku appreciate usaha korang tuh! Pasni maybe lambat lg nk update blog ni.jgn komplen ye u guyz..ahak2!!

Daaa~~~

xoxo

No comments: