Wednesday, December 16, 2009

a new day has come

sem baru dah start, n secara rasminya aku da menjadi part of bacc a.k.a accounting students.bru 2 minggu masuk, da mcm 2 bulan dh rsanya.first week da ada assgmnt.hadoiii~~ =.="

pape pon, seriously, i'm starting to doubt myself whether i am capable to be an accounting student. it really needs me to struggle maintaining the pointer, and at da same time i wanna enjoy myself!!! uuwaaaa T_T.i am totally speechless right now, but life must go on.aku da takleh nak patah balik.kalau nak drop subject skarang pon dah too late.tak pasal2 kena bayar tiga ratuss kt uia.tak mau aku.bek aku wat makan.hehehe XD

skarang ni kelas memang full, in fact there's some days i got class until 6.30pm.xpnah seumur idup aku kelas lewat camnih.lagi yang wat aku lemah smangat, i got no one dat i know in business finance class.seriously, mmg nk nangis jer tiap2 kali nk gi klas tuh. dah la agak tough..wuwuwuwuwuuuu...

hurm, another thing that bothering my mind is that the changing that i have to gone through.. i don't know whether i can do it or not..tmbh2 skang ni mmg susah nk jumpak kwn2,n berkumpul macam dulu lagi.most of da time, aku akan bersama ngan efa, n i'll meet sue,sya n net in some classes.ain ngan fara kdg2 r jumpak, anis la paling susah nak nmpk batang idung.huhuhu..
urm..i wonder if i want to tell them what i'm gone through n what will i face in the future.still doubting in my mind.tengoklah..kalau aku da bersedia aku akan gitaw diorang. juz hope diorang akan bagi sokongan penuh kat aku.

skang ni rasa cam nak kuar jer tiap2 malam, tak kisah la on9 ke, tgk wayang ker, asalkan ada aktiviti yang leh dibuat.just doing those stuffs sementara aku boleh wat..pasni da xde dh kowt..

urm..da takde pape kot nk cakap.out dulu lah~

No comments: