Tuesday, December 22, 2009

warkah dariku untukmu

korang..ari ni aku sedey+takde mood..so aku nk tulis surat tok orang yg aku nk luahkan perasaan aku kt dye..

1st letter


To: Efa

aku rasa ko xtau pon ak ada blog ni..maybe bila ko dah tau n ko baca mende nih, ko akan paham gak perasaan aku skarang..

babe, aku mintak maaf banyak2 kat ko.aku tau ko marah aku.jgn marah aku pliz...aku bukan tanak mintak tolong ngan ko, tapi ko da banyak tlg aku.aku da tak sanggup nk terhutang budi lagi. aku bukan jenis suka mintak tolong orang, apatah lagi nyusahkan orang len. aku tau ko musti terasa ngan aku sbb aku mintak tlg dkt org yang kita sendiri tak tau sape dye yg sebenarnya, tp tyme tu aku buntu sangat..

aku rsa sedey bukan sebab ko marah aku, bukan sebab bro still doubt ngan aku. tapi aku sedey sbb aku malu ngan diri aku sendiri. x abes2 nyusahkan org sekeliling aku. percayalah, ak sendiri pon tanak suma ni happen..

skali lagi aku mintak maap..ak sayang ko...ko tau aku, n aku tau ko.aku harap even pasni kita dok jauh2, kita still leh rapat camni.I LOVE YOU..

2nd letter

To: Fara, ain, net, sue, anis, sya

korang...

aku tak tau nk start dari mana..banyak sangat yg aku nk cakap ngan korang. tapi aku jenis xpandai cakap.nnt len yg aku rasa, len yg aku luahkan.

aku tau korang pon musti ada terasa hati ngan aku. sbab aku banyak berahsia ngan korang kan2? aku bukan jenis crita kisah hidup aku kt orang..n cerita hidup aku ni xbest pon. takde fun pon.. lagipon fara ngan ain.. sya ngan net, sue n anis.. korang slalu skali. aku sorang jer terperuk kt sini.. awal2 rasa sdey sangat, tp dah lama2 aku terima jer. mungkin ni dah suratan hidup aku kan.. redha jelah.

believe me, korang bukan kawan untuk aku suka2 ja, korang kawan yg akan dalam hati aku sampai mati.apa2 jadi kt aku pon pasni aku musti akan kenang korang.u all my best frenz..n aku harap sangat 7 of us will stick forever..tanak add on, tanak yg kuar..

ukhuwah kita dr metrik banyak mengajar aku erti persahabatan.korang sume.. I LOVE YOU.

3rd letter

To: Sue~

Actually xde apa nk ckp. juz nak mintak maaf byk2 sbb dah menyusahkan kamu, memeningkan kepala kamu dengan perangai owg yg ntah pape ni.. takde perasaan dendam atau benci dalam hati ni. hanya sayang untukmu..

apa pon yg terjadi, saya sayang kamu, dan dalam hati ni hanya ada kamu,walau sjuta lelaki hadir dalam hidup saya..Kamu... I LOVE YOU

sorrylah yer..
membazirkan masa korang jer baca post ni.k lah, nk g klas.to my readers, I LOVE YOU...
take care.

1 comment:

faraheen said...

my dear babe..knp msti nk rase terperuk...7 of us will always b 7 of us...net n sue, sya n anis, fara n ain...tu bkn sebab nk sisihkn sape2...tp sebab kemudahan...aku n ain slalu sama2 sbb ktorg satu claz n satu course...so mudah la nk wat keje...but if kte kluar together, kte semua same... fara+ain+zati+net+ sue+anis+sya=1 .xde istilah terperuk k..or tersisih..n no more melukut d tepi gantang! Cubit kang! huhu... we love u zati..n ktorg sgt2 la risaukn ko skrg ni..plz jgn igt ktorg x kesahkn ko...ktorg sgt2 rsaukn n pkirkn ko skrg ni..plz share with us ur probs..jgn simpan dlm...2 la gunenye kawan babe...we r here to support u.. forget the past..